Moda
Marka ubrań znanej blogerki modowej Jessiki Mercedes Kirschner w ogniu krytyki!

Veclaim to marka ubrań stworzona przez jedną z najbardziej znanych i wpływowych blogerek modowych w Polsce. Jessica Mercedes Kirschner, dyrektor kreatywna i założycielka marki mierzy się z kryzysem wizerunkowym. Co się wydarzyło?

Veclaim to marka modowa stworzona przez blogerkę Jessikę Mercredes Kirschner. Ubrania pokochały gwiazdy polskiego show-biznesu, ale także jej obserwatorki i użytkowniczki Instagrama. Velcaim miało być gwarancją najwyższej jakości materiałów i wykonania ubrań w Polsce od początku procesu twórczego. Tak też influencerka tłumaczyła wysoką cenę t-shirów linii Basic, która na stronie marki wahała się od 199 do 239 zł.

Niestety, zapewnienia blogerki okazały się fikcją, a ubrania były kupowane od marki Fruit of The Loom z charakterystycznymi owocami, a na logo marki była naszywana metka marki Veclaim. Amerykański brand jest jedną z najsłynniejszych marek tzw. plain t-shirtów, a ich cena nie przekracza 20 zł. Można je zamówić, by stworzyć na nich nadruk. Co właśnie zrobiła Jessica Mercedes:

Okazuje się, że produkty z linii Basic marki Veclaim, wbrew zapewnieniom Jessici Mercedes Kirschner, wcale nie są produkowane w Polsce(...). Wszystko zaczęło się za sprawą zdjęć t-shirtów, a dokładnie ich metek, które 22 maja zaczęły pojawiać się w mediach społecznościowych. Okazuje się, że pod metką z logo Veclaim zaskoczone klientki znalazły logo popularnej w latach 90. marki Fruit of The Loom z charakterystycznymi owocami. Influencerka właśnie wydała oficjalne oświadczenie w tej sprawie. - czytamy w jednym z najpopularniejszych magazynów modowych w Polsce.

Oto oświadczenie Jessici Mercedes Kirschner na Instagramie:

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.

Kochani, Wiecie, że najważniejsze dla mnie jest bycie fair wobec Was. To razem z Wami tworzę od lat wszystkie swoje projekty. Dlatego odnoszę się do wczorajszej sytuacji – nie chcę, by pozostały jakiekolwiek niedomówienia. Przede wszystkim, DNA marki VECLAIM od początku jej istnienia jest pokazanie, że tu, w Polsce możemy tworzyć rzeczy wyjątkowe, na światowym poziomie. Że potrafimy bawić się stylem i kształtować trendy. Postawiłam na to, bo wierzę, że warto i trzeba wspierać polski biznes związany z modą, że warto budować markę polskich rzeczy na świecie. Tak jest i tak pozostanie. Tworzenie produktów modowych, jak wiecie, składa się z wielu etapów - takich jak kreacja, wybór materiałów, produkcja, obróbka i zdobienie, a wreszcie sposób komunikacji czy prezentacji. Największą siłą VECLAIM jest etap kreacji: unikatowe wzory, zabawa formą i nadawanie pozornie prostym rzeczom sznytu, za który je lubicie. To jest nasz core. Ciągle coś wymyślamy, testujemy, sprawdzamy, szukamy nowych pomysłów. Basic’owym modelom dodajemy vibe... CAŁY TEKST W ALBUMIE I NA FB

Post udostępniony przez Jessica Mercedes Kirschner (@jemerced) Maj 23, 2020 o 5:29 PDT

Poszkole.pl na Facebooku! Dołącz teraz i bądź z nami na bieżąco!